Prijímate telefonické objednávky?
Objednávky
prijímame výhradne prostredníctvom e-shopu, prípadne e-mailom (v
prípade, že objednávate tovar, ktorý sa nenachádza v ponuke e-shopu).
Dostanem tovar do 24 hodín?
Ak obdržíme objednávku od Vás v čase do 13:00 hod. pracovného dňa a je tovar skladom, podľa kapacitných možností je expedovaný ešte v ten istý deň, v ktorý sme ju obdržali. Každopádne budete o stave objednávky informovaný telefonicky aj e-mailom.
Ak obdržíme objednávku od Vás v čase do 13:00 hod. pracovného dňa a je tovar skladom, podľa kapacitných možností je expedovaný ešte v ten istý deň, v ktorý sme ju obdržali. Každopádne budete o stave objednávky informovaný telefonicky aj e-mailom.
Je možné platiť platobnou kartou?
Pri objednávke cez e-shop a vyzdvihnutí tovaru na predajni je možná platba iba v hotovosti.
Ako zistím výšku prepravných nákladov v prípade, doručenia tovaru kuriérom?
V prípade, že hmotnosť objednaného tovaru presiahne 6 kg alebo objednávka obsahuje tovar neštandardných rozmerov, budete o presnej cene prepravy informovaný telefonicky. Bližšie informácie nájdete v sekcii DOPRAVA TOVARU.
V prípade, že hmotnosť objednaného tovaru presiahne 6 kg alebo objednávka obsahuje tovar neštandardných rozmerov, budete o presnej cene prepravy informovaný telefonicky. Bližšie informácie nájdete v sekcii DOPRAVA TOVARU.
Je potrebné sa zaregistrovať, aby bolo možné odoslať objednávku?
V našom E-SHOPE môžete nakupovať aj bez registrácie, tým však prídete o výhody registrovaného člena. Registrácia Vám zaberie iba pár sekúnd, no získate nasledujúce výhody:
V našom E-SHOPE môžete nakupovať aj bez registrácie, tým však prídete o výhody registrovaného člena. Registrácia Vám zaberie iba pár sekúnd, no získate nasledujúce výhody:
ZJEDNODUŠENIE NÁKUPU
– pri opakovanom nákupe nebudete musieť viackrát vypĺňať doručovacie
údaje a tým sa Váš nákup urýchli. Tieto údaje môžete kedykoľvek upraviť.
HISTÓRIA OBJEDNÁVOK – vo Vašom profile sa budú ukladať všetky už zrealizované objednávky a môžete sa k nim kedykoľvek vrátiť.
SLEDOVANIE STAVU OBJEDNÁVKY – po zrealizovaní objednávky môžete sledovať priebeh jej spracovania priamo vo Vašom profile. Pri každej objednávke sa zobrazuje jej číslo, stav ako aj všetky objednané položky.
STRÁŽNY PES
– pri produktoch, ktoré sú momentálne vypredané a nie sú na sklade sú
zobrazené ikony psa (strážny pes). Označením produktu aktivujete funkciu
strážneho psa t.j. ak označený produkt bude opäť dostupný, strážny pes
to oznámi na Vašu e-mailovú adresu.
OBĽÚBENÉ POLOŽKY – produkty, ktoré objednávate často, môžete označiť symbolom ♥︎ (obľúbené). Takto označené produkty budú uložené pod Vašim profilom a sú neustále k dispozícii pre urýchlenie nákupu. Obľúbené položky nájdete vo vrchnej časti stránky vedľa vyhľadávacieho políčka.